Weet je dat ik zelf een gecertificeerd Gezins- en kindercoach ben? Maar ik hou zou van het marketingvak dat ik het niet los wil laten ….

Daarom heb ik deze twee krachten gebundeld 🙂

Want waar jij als coach echt niet blij wordt van het ‘leuren om nieuwe klanten’ en het een ‘dingetje’ is om zichtbaar te zijn. Word ik juist enthousiast van lastige marketing vraagstukken en weet ik een oplossing te bedenken waardoor jij juist plezier gaat krijgen in het zichtbaar zijn. 

Het heeft even geduurd voordat ik deze stap durfde te zetten.

Want ik vond dat ik toch wat met mijn opleiding tot Gezins- en Kindercoach moest doen. Maar doordat ik niet deed wat ik het allerliefste doe, stroomde het niet in mijn praktijk. Het koste me veel moeite en energie om nieuwe klanten aan te trekken. En ik twijfelde altijd of ik wel goed genoeg was.

Nu ik de stap heb gezet naar de marketing, gaat alles als vanzelf. Nou ja, bijna alles ;-).

Het was dat iemand tegen mij zei: Hoe doe je dat toch?

Toen pas gingen mijn ogen open, dat wat voor mij heel gewoon is en me totaal geen moeite kost, dat dat voor veel coaches een blok aan hun been is. Teksten vloeien namelijk als water uit mijn pen. Ideeën voor promotie-acties ploppen op als paddestoelen op vochtig mos. En zonder dat ik er erg in heb, bekijk ik altijd alles vanuit de ogen van mijn klant en zie ik in no time wat een bepaalde actie op de lange termijn bij gaat dragen.

Dat is de 25 marketing ervaring die door mijn bloed stroomt. Dat is mijn sensitiviteit waarmee ik onbewust altijd afstem op de ander. Dat is mijn HB brein dat altijd verbanden legt en buiten de kaders zoekt naar oplossingen. Dat maakt mij mij.

Full speed ahead

Toen ik de beslissing had genomen om mijn marketingkennis voor jou in te gaan zetten, leek het wel alsof er een sluisdeur open ging. Waar ik vroeger weinig of geen inspiratie had voor mijn blogs, social posts en inspiratiemails, stromen de ideeën nu rijkelijk. Ik was altijd onzeker en vroeg me regelmatig af: wie ben ik nou om mijn klanten dit te leren. Nu zit op het juiste spoor. Want ik weet zeker dat ik jou met mijn kennis en ervaring verder kan helpen. 

Want marketing is niet lastig.
Het is echt heel leuk!

Marketing is ook geen hogere wiskunde. Je moet alleen weten wat je moet doen en op welk moment. En je moet vooral doen waar je plezier in hebt.

Ik help jou hiermee op weg. En leer jou de fijne trucjes van het vak. 
Wil je weten of ik iets voor jou kan betekenen?

De kleine lettertjes:

In 5 stappen meer klanten

Meld je aan voor de gratis Mini-training en leer in 5 stappen hoe jij meer klanten krijgt.

Je bent succesvol aangemeld.