Wat leuk dat je de Content check hebt aangevraagd!

Je ontvangt een e-mail van mij met een link naar de vragenlijst.

Om de Content check uit te voeren, heb ik een aantal details en voorbeelden van jou nodig. Denk hierbij aan voorbeelden van jouw e-mailnieuwsbrieven, de link naar jouw website, jouw social accounts én een link naar jouw laatste blogs. Ook is het handig als ik wat cijfermatige achtergrond details heb. Dit kun je allemaal aangeven op de vragenlijst.

Zodra ik de vragenlijst binnen heb, ga ik aan de slag. Om een goede Content check uit te voeren en een advies op maat te kunnen maken, heb ik even de tijd nodig. Binnen twee weken krijg je van mij een mailtje met een uitnodiging om een afspraak in te plannen om de resultaten live via Zoom te bespreken. 

Tot snel!

Wil jij het maximale uit de Content check halen?

Zorg dan dat je de vragenlijst die je zo van mij ontvangt zo compleet mogelijk invult. Hoe meer details ik weet, hoe beter ik jouw content kan beoordelen en hoe specifieker mijn advies aan jou is.

Hoe werkt de Content check?

Je ontvangt een e-mail met een vragenlijst.

Jij vult de vragenlijst in en stuurt deze terug.

Ik doe de Content check en schrijf mijn advies.

Jij plant een afspraak in mijn agenda.

We bespreken de resultaten in een zoomsessie.

Wil je mij alvast een beetje leren kennen?

Lees dan mijn blogs:

Zo vind je jouw rode draad

Zo vind je jouw rode draad

Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...

Lees meer
Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...

Lees meer
Marketing draait niet om zichtbaarheid

Marketing draait niet om zichtbaarheid

Als we het over marketing hebben, horen we zo vaak dat we meer zichtbaar moeten zijn, kennis moeten delen en vooral veel en vaak van onszelf moeten laten horen. Maar waar het eigenlijk werkelijk om gaat is dat je moet COMMUNICEREN met je klant. Je moet verbinding...

Lees meer

In 5 stappen meer klanten

Meld je aan voor de gratis Mini-training en leer in 5 stappen hoe jij meer klanten krijgt.

Je bent succesvol aangemeld.