Blogs

Zo vind je jouw rode draad

Zo vind je jouw rode draad

Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...

Lees meer
Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...

Lees meer
Marketing draait niet om zichtbaarheid

Marketing draait niet om zichtbaarheid

Als we het over marketing hebben, horen we zo vaak dat we meer zichtbaar moeten zijn, kennis moeten delen en vooral veel en vaak van onszelf moeten laten horen. Maar waar het eigenlijk werkelijk om gaat is dat je moet COMMUNICEREN met je klant. Je moet verbinding...

Lees meer
13 tips voor jouw social media strategie

13 tips voor jouw social media strategie

Er gebeurt op dit moment van alles in social media-land. Facebook en Instagram zijn constant in ontwikkeling. En zelfs LinkedIn is aan het ‘rommelen’ met zijn algoritmes. Dat maakt het er voor ons ‘leken’ niet makkelijker op om ons bereik op social media te vergroten....

Lees meer
Doe je maar wat? Of heb je een plan?

Doe je maar wat? Of heb je een plan?

Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen om meer klanten te krijgen. Ik doe eigenlijk maar wat. Ik organiseer door het jaar heen heel veel verschillende workshops en trainingen, soms vraag ik of ik op school een presentatie mag geven. En soms post ik gewoon wat...

Lees meer
Meer klanten door focus

Meer klanten door focus

Van de week kwam ik deze quote tegen: "Als je alles wilt zijn voor iedereen, ben je niets voor niemand." Ik herhaal hem nog maar even: Als je alles wilt zijn voor iedereen, ben je niets voor niemand." Laat dat maar even op je inwerken. Doe je ogen eens dicht. Leg je...

Lees meer
Het probleem, achter het probleem

Het probleem, achter het probleem

Deze week deel ik graag een leermoment met jou. ​Wie mij kent, weet dat ik niet vies ben van een uitdaging. En dat ik graag uit mijn comfortzone stap om een nog betere coach te worden en nog meer mensen verder te helpen met mijn kennis. Maar, zoals ieder mens, heb ook...

Lees meer
De kracht van een e-maillijst

De kracht van een e-maillijst

... En waardevolle tips om hiermee aan de slag te gaan. Ik zie het veel om me heen: coaches die al hun hoop op Social Media hebben gericht als het gaat om het binnenhalen van nieuwe klanten. Ik hou liever zelf de regie. En focus me naast Social Media op het verzamelen...

Lees meer
Meer omzet door slimmer te werken

Meer omzet door slimmer te werken

Deze week vertel ik je graag waarom meer klanten niet altijd direct meer omzet betekent. Huh? Hoezo niet? Ik hoor het je denken 😊. Omdat meer klanten ook meer voorbereidingstijd, meer administratie, meer plannen, meer schakelen, etc. betekent. Waardoor je onderaan de...

Lees meer
Falen kun je niet

Falen kun je niet

Vanuit een zonnig Frankrijk heb ik deze week een boodschap voor je: Je kunt niet falen. Nooit niet. Want wat jij doet, is altijd goed. Er is namelijk altijd iemand die jouw verhaal nodig heeft om een volgende stap te maken. Er is altijd iemand die dankzij jou weer...

Lees meer

De kleine lettertjes:

In 5 stappen meer klanten

Meld je aan voor de gratis Mini-training en leer in 5 stappen hoe jij meer klanten krijgt.

Je bent succesvol aangemeld.