De vakantie zit er weer op. De scholen gaan weer bijna van start. We kunnen weer aan de slag. Maar: word jij eigenlijk nog wel blij van de klanten waar jij mee werkt? Een blog over het waarom van marketing, juist als je een overvolle agenda hebt. De vakantie zit er...
Yes!
Je doet mee met de Masterclass
Je ontvangt een bevestigingsmail in je mailbox.
In de bevestigingsmail staat de zoomlink.
Een dag van te voren krijg je een herinnering.
Op vrijdag 22 april vertel ik je hoe ook jij met minder inspanningen meer klanten binnen kunt halen.
Zorg ervoor dat je pen en papier bij de hand hebt.
Want we gaan direct samen aan de slag.
Tot 22 april!
Wil jij het maximale halen uit de Masterclass?
Laat mij dan weten wat jij in deze Masterclass wilt leren.
Ik heb een paar vragen voor je opgesteld. Zou je die willen beantwoorden?
Dan kan ik de inhoud van de Masterclass nog beter afstemmen op jouw behoefte.
Wil je mij alvast een beetje leren kennen?
Lees dan alvast één van mijn blogs.
Zo vind je jouw rode draad
Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...
Is jouw klant wel klaar om te kopen?
Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...