De vakantie zit er weer op. De scholen gaan weer bijna van start. We kunnen weer aan de slag. Maar: word jij eigenlijk nog wel blij van de klanten waar jij mee werkt? Een blog over het waarom van marketing, juist als je een overvolle agenda hebt. De vakantie zit er...
Bedankt voor je aanvraag van het e-book
Dit is jouw eerste stap naar een promotieplan dat wél gaat werken.
Ik heb je een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. In de bevestigingsmail vind je de link naar het e-book.
Lees het e-book rustig door en plan vooral tijd in om de oefeningen en de opdrachten die erin staan te doen. Dan maak je al een mooie eerste stap. Maar realiseer je dat het consistent en consequent promoten van jouw praktijk veel aandacht vraagt.

Meer leren?
Volg dan mijn nieuwste Masterclass
Win tijd met een strategisch promotieplan
Wil je liever een keer live sparren?
Vraag dan een Gratis Adviesgesprek aan.
Deze artikelen helpen ook…
Zo vind je jouw rode draad
Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...
Is jouw klant wel klaar om te kopen?
Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...