Leuk dat je een Focusgesprek hebt aangevraagd!

Leuk dat we binnenkort contact met elkaar hebben. Je ontvangt zometeen een bevestiging per e-mail met alle details.

Tijdens het Focusgesprek zoomen we in op jouw situatie. Om mezelf voor te bereiden op het gesprek, heb ik een aantal vragen voor je opgesteld.

Wil je onderstaande vragenlijst zo compleet mogelijk invullen?

Zonder ingevulde vragenlijst kan ik slechts oppervlakkig advies geven. Dus zorg dat je even de tijd neemt om antwoord te geven op de vragen.

WIL JE DEZE VRAGEN BEANTWOORDEN?

Zo gaat het Focusgesprek in zijn werk:

Jij beantwoord de vragen.

Ik bereid me voor op ons gesprek.

We spreken elkaar online via Zoom.

We kijken samen of ik je verder kan helpen.

Wil je mij alvast een beetje leren kennen?

Lees dan eens één van mijn blogs:

Word jij nog blij van jouw klanten?

Word jij nog blij van jouw klanten?

De vakantie zit er weer op. De scholen gaan weer bijna van start. We kunnen weer aan de slag. Maar: word jij eigenlijk nog wel blij van de klanten waar jij mee werkt? Een blog over het waarom van marketing, juist als je een overvolle agenda hebt.  De vakantie zit er...

Lees meer
Zo vind je jouw rode draad

Zo vind je jouw rode draad

Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...

Lees meer
Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Is jouw klant wel klaar om te kopen?

Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...

Lees meer

In 5 stappen meer klanten

Meld je aan voor de gratis Mini-training en leer in 5 stappen hoe jij meer klanten krijgt.

Je bent succesvol aangemeld.