Leuk dat je een Focusgesprek hebt aangevraagd!

Leuk dat we binnenkort contact met elkaar hebben. Je ontvangt zometeen een bevestiging per e-mail met alle details.
Tijdens het Focusgesprek zoomen we in op jouw situatie. Om mezelf voor te bereiden op het gesprek, heb ik een aantal vragen voor je opgesteld.
Wil je onderstaande vragenlijst zo compleet mogelijk invullen?
Zonder ingevulde vragenlijst kan ik slechts oppervlakkig advies geven. Dus zorg dat je even de tijd neemt om antwoord te geven op de vragen.
WIL JE DEZE VRAGEN BEANTWOORDEN?
Zo gaat het Focusgesprek in zijn werk:
Jij beantwoord de vragen.
Ik bereid me voor op ons gesprek.
We spreken elkaar online via Zoom.
We kijken samen of ik je verder kan helpen.
Wil je mij alvast een beetje leren kennen?
Lees dan eens één van mijn blogs:
Zo vind je jouw rode draad
Communiceren met jouw klant zonder rode draad is als reizen zonder bestemming. Een rode draad vertelt jouw verhaal. Laat zien waarmee jij jouw klant kunt helpen. En waar je hem of haar naar toe kunt brengen. Het is als een moederhand die het kind altijd kan pakken als...
Is jouw klant wel klaar om te kopen?
Je weet vast dat het werken met een ideale klant belangrijk is. Hoe kan het dan toch dat je nog onvoldoende klanten binnenhaalt? In dit blog leg ik uit waar het mis gaat. En hoe jij door het gebruik van een klantreis wél een vaste stroom aan nieuwe klanten kunt...
Marketing draait niet om zichtbaarheid
Als we het over marketing hebben, horen we zo vaak dat we meer zichtbaar moeten zijn, kennis moeten delen en vooral veel en vaak van onszelf moeten laten horen. Maar waar het eigenlijk werkelijk om gaat is dat je moet COMMUNICEREN met je klant. Je moet verbinding...